.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
امام جمعه موقت ساری: پاسخ اظهارات سخیف ترامپ شعار «مرگ برآمریکا» است
امام جمعه موقت ساری با محکوم کردن اظهارات سخیف ترامپ مبنی بر تروریست خواندن ملت ایران، شعار مرگ بر آمریکا را پاسخ مناسب برابر این اظهارات دانست.

به گزارش شمال نیوز، حجت الاسلام محمد قاسمی در خطبه های نمازجمعه ساری با اشاره به سخنان سخیف و بی ارزش ترامپ که ملت ایران را تروریست خوانده است، اظهار داشت: ملت ایران برابر این اظهارات همچنان شعار مرگ بر آمریکا را سر می دهند.

وی با گرامیداشت هفته بسیج و جاری شدن تفکر بسیجی در مناطق مختلف جهان افزود: امروز در سوریه، عراق، یمن و غیره تفکر بسیجی حاکم شده و تفکر بسیجی به مناطق مختلف جهان در حال صادر شدن است.

وی با بیان اینکه بسیج به عنوان یک الگو برای نسل کنونی و آینده است تصریح کرد: همه جمعیت ایران باید زیرپرچم بسیج قرار گیرند زیرا تفکر بسیجی کشور را در دوران دفاع مقدس به وضعیت و سرانجام مطلوب رساند.

امام جمعه موقت ساری، با اظهار اینکه بسیج مایه ترس و رعب دشمنان است افزود: تشکیل بسیج از رویش های نظام اسلامی بوده است و حضور در این نهاد مردمی معامله با خدا است.

حجت الاسلام قاسمی با بیان اینکه بسیجیان در مکتب امام حسین (ع) درس آموخته اند ادامه داد: بسیجیان به دنبال تاثیرگذاری هستند و این سیره و روش را می توان در زندگی شهدای مدافع حرم به نظاره نشست.

وی با گرامیداشت هفته وحدت، با عنوان اینکه جهان اسلامی قربانی تفکر تفرقه بینداز و حکومت کن انگلیس است یادآور شد: مسلمانان برای نابودی رژیم اشغالگر قدس باید اتحاد داشته باشند و زیرپرچم اسلام قرار گیرند زیرا سرود و شعار رژیم صهیونیستی، نابودی اسلام است.

امام جمعه موقت ساری، وحدت را بزرگترین سرمایه اجتماعی در کشور اعلام کرد./مهر


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.092 seconds.